Spørsmål og svar

Her finder du svar på vores oftest stillede spørgsmål. Finder du ikke svaret på dit spørgsmål, eller ønsker du produktrådgivning, kan du kontakte vores kundeservice.

Ofte stillede spørgsmål

På alle vores produktsider er der en såkaldt størrelsesguide, hvis du klikker på den får du mere detaljeret information om størrelsen på det specifikke produkt du kigger på. Det er vigtigt, at du tjekker vejledningen, inden du afgiver din ordre, da størrelserne kan variere fra model til model. Skulle du dog tilfældigvis bestille den forkerte størrelse, har du altid 45 dages retur- og bytteret, når du handler hos os.
For at du altid kan få den rigtige størrelse til din vare, er det vigtigt, at du vælger den rigtige størrelse til din vare. Hvert produkt har et individuelt mål og størrelsesskema på den respektive produktside. Mål efter instruktionerne og overfør målingen til størrelsestabellen for at finde din størrelse. Vælg den ønskede størrelse og antal produkter og klik på Tilføj til indkøbskurv. Når du har klikket på "tilføj i kurv", opdateres kurven med samme nummer. Du kan vælge at fortsætte med at handle for at gå til kassen for at betale for din ordre. Mulighederne for betaling er Klarna-faktura, Klarna-konto, kortbetaling eller direkte betaling via banken. Vi har altid en gratis Klarna-faktura som standard. Uanset hvordan du vælger at betale, er alle betalingsmetoder lige sikre.
Selvfølgelig skal du prøve dit produkt, før du beslutter dig. Vi tilbyder altid 45 dages køb, hvilket betyder, at du kan teste dit produkt i ro og mag i dit eget hjem. Det eneste krav vi har er, at produktet skal være i samme forsendelse, som da du modtog det, efter du har testet det. Tester du produktet oven på fx en t-shirt, sikrer du dig, at produktet er i samme stand.
Rehaboteket er Nordens største handelssted for ortopædiske teknologiprodukter til hele kroppen.
Rehaboteket blev grundlagt i 2012 og har siden starten hjulpet mere end 100.000 kunder med at finde det rigtige produkt til deres problemer. I dag har vi også aktiviteter i Sverige, Norge, Finland, Danmark og Storbritannien med hovedkontor i Stockholm.

Bestille

Når du har gennemført købet, modtager du en bekræftelsesmail fra os på, at ordren er gået igennem. Du modtager også et individuelt ordrenummer i forbindelse med købet. Ordrenummeret er godt for dig at beholde, hvis du skal kontakte os på kundeservice.
Vi ved, at vores kunder vil have produkterne så hurtigt som muligt, og vi arbejder løbende på at finde den optimale løsning til den hurtigste levering fra det øjeblik, du køber dit produkt.
Alle ordrer modtaget af os inden kl. 16 sendes samme dag med normal leveringstid næste dag. I nogle tilfælde bliver produkterne leveret på 2 dage.

Garanti og fortrydelsesret

Nogle gange sker det, at et produkt går i stykker, og du vil reklamere for det. For at gennemføre en klage skal du kun registrere din klage i linket https://www.rehaboteket.dk/return og følg instruktionerne om, hvordan du returnerer produktet gratis for en klage. Så snart produktet er tilbage hos os, gennemgår vi produktet og sender et nyt produkt i samme størrelse.
Du kan vælge, hvordan du vil sende dine varer retur til os. I forbindelse med tilmelding af din retur kl https://www.rehaboteket.dk/return og du får mulighed for at vælge en forudbetalt mulighed, der koster 49 kr. Hvis du vælger denne mulighed, efterlader vi 49 kr på din faktura, som du kan betale som normalt gennem Klarna.
Når du handler hos os på genoptræningsapoteket, har du altid 45 dages åbent køb.
For at sende en vare tilbage til os, skal du registrere din returnering i nedenstående link https://www.rehaboteket.dk/return Når du har registreret din returnering, vil du modtage alle instruktioner om, hvordan du sender din vare tilbage til os til kreditering af din faktura. Husk altid at sikre, at din returnering kan spores tilbage til dit ordrenummer, så vi ved, hvad vi skal gøre med varen, og hvem der har sendt den tilbage.
Hvis du agter at returnere din vare inden for 14 dage, behøver du ikke betale din faktura. Husk, at det kan tage to til tre dage for posthuset at levere din retur til os, før vi kan kreditere din faktura. Du kan altid gratis forlænge betalingsbetingelserne med ti dage, hvilket anbefales, når du sender varen retur til os for at undgå rykkere eller forsinkelsesgebyrer. Du kan opdatere betalingsbetingelserne ved at logge ind på min Klarna eller ringe til Klarnas kundeservice på 08-120 120 10 Når produktet er tilbage hos os, modtager du en e-mail fra Klarna, der bekræfter, at fakturaen er blevet krediteret. Når vi har modtaget og registreret din retur, modtager du en ny opdateret faktura fra Klarna. Hold øje med det i din indbakke!
Når vi modtager din retur af en vare, opdaterer vi straks din faktura og sender fakturaen igen til den samme e-mailadresse, som du har angivet. Når du har modtaget denne opdatering, betyder det, at produktet er tilbage på vores lager, og din faktura er blevet annulleret. Hvis du har betalt for din vare med kreditkort eller bankoverførsel, tilbageføres pengene til den samme konto, som du har betalt fra. Det tager normalt 2-3 bankdage, før du ser pengene tilbage på din konto.
Du har altid gratis størrelse og modelændringer når du handler hos os på rehaboteket.se, for at ændre størrelse eller være sådan skal du blot klikke på linket https://www.rehaboteket.dk/return og angiv navn, ordrenummer og ønsket størrelse du ønsker at skifte til. Klik på send og du vil modtage et link til dig på e-mail, hvor du kan downloade den gratis byttefragt. Hvis du har adgang til en printer, skal du udskrive dokumentet og følge instruktionerne i, hvordan du sender det tilbage til en størrelsesændring. Det er vigtigt, at vi i kundeservice kan identificere dit produkt til dit ordrenummer, så vi ved, hvad vi skal gøre med produktet, når det kommer tilbage til os. Samme dag vi modtager dit produkt til størrelsesændring, sender vi den ønskede størrelse tilbage.
Nej, det er ikke nødvendigt. Vi forsøger altid at pakke din forsendelse, så den kommer problemfrit og nemt i din postkasse. Kommer den ikke i din postkasse, sendes den automatisk til dit nærmeste posthus. Du får herefter besked via SMS eller e-mail med et pakkenummer, som du kan bruge til at afhente forsendelsen.

Levering

Nogle gange, desværre, sker det uundgåelige, en pakke går tabt under levering til vores kunder. Hvis du ikke har modtaget din vare, bedes du kontakte os på kundeservice@rehaboteket.dk eller på telefon 89 88 80 98. Oplys venligst altid dit ordrenummer, så gør du det nemmere for os i kundeservice i søgningen efter en vare.
Vi bruger PostNord 1. klasses leveringer til alle vores forsendelser. Går produktet i din postkasse, efterlader postbudet det der. Ellers ender den på dit nærmeste udleveringssted. Du får herefter besked via SMS.
Ja, vi lagerfører alle de produkter du ser i genoptræningsbutikken på vores egne varehuse. Nogle gange sker det, at varerne løber tør, men så giver vi dig straks besked enten på mail eller telefon om en forventet leveringstid. Vi har ofte alternative produkter, og det kan være, at vi tilbyder dig et dyrere produkt til samme pris, hvis der er efterslæb på din bestilte vare.
Vi ved, at vores kunder vil have produkterne så hurtigt som muligt, og vi arbejder løbende på at finde den optimale løsning til den hurtigste levering fra det øjeblik, du køber dit produkt.
Alle ordrer modtaget af os inden kl. 16 sendes samme dag med normal leveringstid næste dag. I nogle tilfælde bliver produkterne leveret på 2 dage.
Hvis ordreværdien overstiger 399kr, er fragten gratis. Er det under 400 kr koster det 29 kr med postnord. Du ser alle priser ved kassen

Betalingsmetoder/Faktureringsspørgsmål

Klarna håndterer vores fakturaer og hjælper dig gerne, hvis du mangler en ny faktura. Du kan kontakte Klarna på telefon 08-120 120 10 og Klarnas kundeservice hjælper dig med dette.
Du kan selv flytte din forfaldsdato frem helt gratis på en af ​​følgende måder,
1. Log ind på Mit Klarna via https://www.klarna.com/dk/, hvor du kan udskrive fakturaen igen
2. Send en e-mail til genoptræningsbutikken på kundeservice@rehaboteket.dk. Vi skal bruge dit ordrenummer, som du har modtaget i forbindelse med leveringen.
3. Kontakt Klarna på telefon 08-120 120 10 eller via Klarna.com
Hvis du ønsker en faktura sendt til din virksomhed, behøver du kun at sende os en e-mail med den komplette faktura og leveringsoplysninger. Vi skal også have telefonnummer og mail for at kunne fakturere og levere. Email os på kundeservice@rehaboteket.dk.
Ja, du kan gratis fremrykke forfaldsdatoen på din faktura med 14 dage. Klarna håndterer vores fakturaer og hjælper dig gerne, hvis du skal rykke datoen frem. Du kan kontakte Klarna på telefon 08-120 120 10 og Klarnas kundeservice hjælper dig med dette.
Du kan selv flytte din forfaldsdato frem helt gratis på en af ​​følgende måder,
1. Log ind på Mit Klarna via 1. Log ind på Mit Klarna via https://www.klarna.com/dk/, hvor du kan udskrive fakturaen igen
og forlænge forfaldsdatoen.
2. Send en e-mail til genoptræningsbutikken på kundeservice@rehaboteket.dk. Vi skal bruge dit ordrenummer, som du har modtaget i forbindelse med leveringen af ​​dig, så vi kan hjælpe dig med at forlænge datoen.
3. Kontakt Klarna på telefon 08-120 120 10 eller via Klarna.com
Betalingsbetingelserne når du vælger faktura er 14 dage fra vi sender dine produkter fra vores lager.
Du kan gratis flytte din forfaldsdato 10 dage frem på en af ​​følgende måder,
1. Log ind på Mit Klarna via https://www.klarna.com/dk/ og forlænge forfaldsdatoen.
2. Send en e-mail til genoptræningsbutikken på kundeservice@rehaboteket.dk. Vi skal bruge dit ordrenummer, som du har modtaget i forbindelse med leveringen af ​​dig, så vi kan hjælpe dig med at forlænge datoen.
3. Kontakt Klarna på telefon 08-120 120 10 eller via Klarna.com
Ja, vores samarbejde gør din kortbetaling sikker. Klarna, Nordens største online betalingstjeneste, garanterer din sikkerhed, så du kan føle dig helt tryg ved at betale med kort. Klarna opfylder kravene til sikker online kortbetaling PCI-DSS og garanterer din sikkerhed ved køb med kort online.
Vi hos Rehaboteket tilbyder mange forskellige betalingsmetoder for at give dig som kunde flere forskellige betalingsmuligheder. Vi samarbejder med Klarna, Nordens største online betalingstjeneste, som tilbyder følgende betalingsmetoder.
- Kortbetaling
- Faktura 14 dage via Klarna-faktura
- Kampagnefaktura (forlænget forfaldsdato, gebyr 39kr)
- Delvis betaling med Klarna (Klarna-konto)
- Direkte betaling via Handelsbanken, Nordea, SEB og Swedbank
Så snart vi har modtaget din vare enten til ombytning eller returnering, opdaterer vi din faktura og sender den automatisk igen til den samme e-mailadresse, som du har oplyst i forbindelse med købet.